جمعه ۲ آذر
ماه مستی ( غزل) شعری از حمید حمیدی زاده(همزاد)
از دفتر آهنگ زندگی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۴۳ شماره ثبت ۴۴۹۷
بازدید : ۱۲۶۱ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حمید حمیدی زاده(همزاد)
آخرین اشعار ناب حمید حمیدی زاده(همزاد)
|
****************************
مستم که می پرستم،خمخانه ی شما را
با اشک خود بشویم ، میخانه ی شما را
از هر طرف شنیدم ، فریاد شور و مستی
هر جا نمی توان گفت، افسانه ی شما را
ساقی ز جنت ارد ، از نو سبوی دیگر
خالی نمی گذارد ، پیمانه ی شما را
از آتش درونم ، می در پیاله جوشد
زاهد نمی توان کفت ، دیوانه ی شما را
جانانه می سپاری ، ره سوی ماه_ مستی
همزاد جان سپارد ، جانانه ی شما را
**************************
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.