يکشنبه ۴ آذر
من بی تو به کوچه ها اسیرم ای عشق شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۴۴۹۱۴
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
من بیتو به کوچه ها اسیرم ای عشق
دیوانه وخورد وخاکشیرم ای عشق
بی قاعده نمره ترا بیست کنم
امشب بزنی اگر به تیرم ای عشق
—————————-
یک مرد به نهر واژه باران می داد
یک مرد به دشت تشنه طوفان می داد
ای کاش کسی به کوچه پیدا می شد
یک شهر ---گرسنه را کمی نان می داد
—————————–
تا جام شراب توی دستت باشد
تا عشق خمار چشم مستت باشد
انگور بهاری لبت شیرین است
فرهاد همیشه پای بستت باشد
———————-
تا مست می لب تو هستم خوبم
تا در بغلت خمار ومستم خوبم
اکنون که به کوچه ها ولو می گردم
تا کار-غمت نداده دستم خوبم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.