جمعه ۲ آذر
ادعای پاکی شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۴۴۸۸۰
بازدید : ۶۰۵ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
سالها افکار خامی ، در سرم می ساختم
درحریم و حرمتم ، پیوسته چنگ انداختم
چشم خود بستم ندیدم آخر این کار را
با خدا آغاز کردم جنگ و هم ، پیکار را
ادعای پاکی دل کردم و ، ناپاک بود
شد فراموشم که آخر ،جای من در خاک بود
در معابر دائماً افشان نمودم موی خویش
چشم هر طماع و ناپاکی کشیدم سوی خویش
با جفایم سوق دادم دیگران سوی گناه
عده ای را کرده این کارم پر از افسوس و آه
...............................
............................
میبرد این معجر از دل اضطراب
معجزه باشد که نامش شدحجاب
-
شاکرم بر خالقم هر صبح و شام
من نمودم این روش را انتخاب
|