يکشنبه ۴ آذر
وقت خاکستر شدن شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۴۴۶۳۷
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
مست روزی پیش درب خانه ای از عشق گفت
قصه زن افسانه گو افسانه ای از عشق گفت
دید طوفان چتر گیسو را پریشان کرده است
زلف هم وقت عبور شانه ای از عشق گفت
عشق گاهی می شود ابزار دست جاهلان
نیست مقبولم اگر بیگانه نه ای از عشق گفت
شک مکن طوفان اگر حرف از محبت می زند
در جهان یکروز هم کاشانه ای از عشق گفت
خنجر تیز از کجا فهمیده باشد ناگهان
تیغ دندان هم اگر با چانه ای از عشق گفت
در دل صحرای سوزان محبت ناگهان
نزد لیلی جاهل دیوانه ای از عشق گفت
بر مدار سینه سوزان شمع عاشقان
وقت خاکستر شدن پروانه ای از عشق گفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقت خاکستر شدن پروانه ای از عشق گفت..............