سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
سلام بانو شیمای عزیز
قلم خوبی داری
حس وحال اشعارت محکمه اماهنوز جای کارداره شعرت
بااین بیت بسیارزیبا شروع کردی
نمی دهد تقدیر من گلی به رنگ ارزو
نمی رسد صدای دل به گرد پای اسب او
آفرین معلومه استعدادتون عالیه
مثنوی خوبیه اما مشکلات وزنی دربیشترابیاتش حس می شه
وباید یه دستی به سر وروش بکشی
اگر مطالعه کنی کمی قافیه وعروض رو مطمانم وزن کم کم دستت میاد
واژه هاهم نبایدزیادتکرارشن
کلماتی مثل امید وسکوت تکرارش زیادشده
واین به زیبای شعرت لطمه می زنه
دل وتقدیرهم دوبارتکرارشده
بایدسعی کنید تکرای نشه واژه ها
ولی درکل حس وحال واندیشه ی زیبایی پشت شعرت بود
ومی دونم باکمی پشتکاربهترم میشه
امیدوارم موفق باشی نازنین