يکشنبه ۴ آذر
كوچ شعری از سهند
از دفتر باغ شقايق ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ ۰۶:۲۰ شماره ثبت ۴۳۹۵
بازدید : ۷۶۳ | نظرات : ۴
|
|
در خنكاي وهم و خيال
و ميان سبزينه حيات
به كوچ مي انديشم
و دو بال
تا گشايم سر دشت
و روم تا به افق
شايد اين دلهره را بشكافم
شايد قاصدك ها
پشت پرچين ها بروند
ميروم تا به افق
شايد برسم تا باغ شقايق هايم
میروم شاید به صدای آبشار
تبسم کودکانه ای کردم
شاید پا در آب گذاردم
خیاری با پوست خوردم
میروم
میروم و به آرزو هایم زهر خندی میزنم
و خط میکشم
خطی از جنس نور
بر سایه سنگینت
شاید رهایم کند این ورطه هولناک
جناب سهند عزیز خوش آمدید و خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را در ذیل همین شعر برای ما ارسال کنید تا توسط مدیران اصلاح گردد . تا آثار شما با نام مبارک خودتان که نشانه شخصیت ادبی و هنری شماست ثبت گردد . مدیریت شعر ناب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.