شنبه ۳ آذر
مهربونی شعری از مجنون ملایری
از دفتر عشق یکطرفه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۴۳۹۲۶
بازدید : ۶۴۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
بیاتامهربونیموندهباقی
میادازکوچههاعطراقاقی
بیاعهدخودتبامناداکن
بشیمتاآخرعمرهماتاقی
.......................................
دلمدیوونهویاریندارم
بهغیرازعاشقیکاریندارم
تمومعمرنشستمموبیادت
بهجزگیسویتوداریندارم
.......................................
دلمقربونینازنگاهت
تمومعمرمودادمبراهت
کمیتومهربونتربادلمباش
کههستمعاشقچشمسیاهت
........................................
توامیددلبیمارمنی
توهمانیکهپرستارمنی
منندارمبخداجزتوکسی
پسچرادرپیآزارمنی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.