سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        رویش خوشبختی

        شعری از

        سجاد سبحانی

        از دفتر آرامش اجباری نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۴۳۸۷۸
          بازدید : ۳۳۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        حقیقت دارد این خوشبختی
        حقیقت دارد این خانه
        مثل رسیدن به رویای محال
        مثل لذت شیرینی میوه های باغ دلمان
        مثل خواب رفتن در عطر تن تو
        مثل این شوق غریب
        که هر روز مرا می شکفد
        در سرم شعر نویی می روید
        **تقدیم به همسر و فرزندان عزیزم**
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۴۹
        درود گرامی
        تقدیمی بسیار زیبا و شایسته
        مبارک خانواده محترم باشد خندانک خندانک خندانک
        ولی الله شیخی مهرآبادی(دیوانه)
        جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۴۴
        جناب آقای سبحانی عزیز، سلام علیکم.
        ...........................................................
        چه زیباست که گاهی خانواده ها به شکلی ،ازباهم بودن اظهارِ رضایت کنند ،اگرباشعرنشد، به شکلی دیگر.......بالاخره همه که شاعرنیستند.
        خداوند به شما وخانواده ی عزیزتان.دوام عشق راعنایت فرماید.
        خسته نباشید.
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۲
        این خانه ی لبریز عشق وعاطفه پایدار خندانک
        سایه مهرتان برسر عزیزانتان خندانک
        خیلی لذتبخش بود وحس آرامشی منتقل می کرد ....درودبرشما خندانک
        وحید کاظمی
        شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ۰۵:۲۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        درود بر شما
        چقدر زیبا
        بسیار عالی
        پاینده باشید سبز در کنار خانواده محترمتون
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۱۷
        بسیار زیبااااا، درووووود ها
        خندانک خندانک خندانک
        علیرضا کاشی پور محمدی
        يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۰۸
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0