جمعه ۲ آذر
شک کن شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۴۳۷۹۶
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [21.12.15 03:56]
به نام او که اوست
شک کن
به ان زمان که دل درون سینه لرزید شک کن
به لحظه ای که عشق در سلامی شکففت
شک کن
به دقایقی که در انتظار سنگین بود
شک کن
به نفس که جان گرفت
شک کن
به التماس به ترس
شک کن
به رویای دیدار
شک کن به ناباوری به عطش
شک کن
به غرور به اسودگی
شک کن
به عطر حظور به دل دادگی
شک کن
به ستاره به شب به ماه که بهانه بود
شک کن
به نمازی که از تو بود به دعایی که بر تو بود
شک کن
به اشک در شوق به شوق در بغض
شک کن
به فاصله به شکستن
شک کن
به نبودن به وهم به کابوس
شک کن
به هیچ به سیاهی به ندیدن
شک کن
به گم شدن به سکوت به گشتن
شک کن
به تسلیم به مرگ به رفتن
شک کن
به پاکی آب به جان به تطهیر
شک کن
به بازگشت به صبح به عصر به شب
شک کن
آری شک کن
شک کن به تمامی شک هایت
بدان که ای هستی ای پاکی..........
بی تو هیجم
.................
نیما آسمند 1392/2/15 14:50
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
زیبا قلم زدید