سلام عزيزان ِ مهربان :
چند روز پيش اشعاري رو تقديم نگاه مهربان شما كردم كه با تذكراتي از سوي اساتيد ِمهربان ودلسوز اين سايت همراه بود
با تشكر از اين عزيزان دوباره با ويرايش اين اشعار رو تقديم نگاه مهربان همگي ِ شما ميكنم كه اگه ايرادي و يا مشكلي داشت باز هم راهنماييم بكنيد
از صميم قلب از همه كساني كه منو در اين زمينه همراهي و راهنمايي ميكنند كمال تشكر رو دارم من جمله از اساتيد بزرگوارم :
ولي الله شيخي مهرآبادي، عباسعلي استكي ، عليرضا كاشي پور محمدي وبانو ان نيره ناصري ، صفيه پاپي ، نجمه طوسي ، جميله عجم و سيده لاله رحيم زاده
و دوستان مهربان و عزيز تر ازجانم :
امير جلالي ، حسين احساني فر ، مسيحاو فرهاد مهرابي
وهمچنين ديگر عزيزاني كه مجال بردن نامشان را ندارم
اين بار ، باز هم منتظر نقدها و نظرات پر بار و دلنشينتان هستم
التماســـــــی به خدا کرده ام از عمق وجود
وتو را خواستــــــــه ام بعد ِ نمازم به سجود
ای کـه با کوچـه عشق الفـت و انسی داری
باز هم ســر به هوا ، مات شدی، ماتِ شهود
فکر کردن به تو هم،گاه مصیبت دارد
مات ماندن به نگاهت كه حقیقت دارد
من از اعمــال دل و رنگ رخم فهمیدم
ناز چشمان تو خود ، گاه شریعت دارد
بی سبب در دلم انگـار خدا را دیدم
شایدم در پی دلــــــدار خدا را دیدم
اگر از خانه معشوقه گــذر بنمودي
بین که در لحظه دیدار خدا را دیدم