هرچقدرازتو گذشتم ،نگذشت ازمن عشق
همچنان پای توهستم،نگذشت ازمن عشق
گفتم ازدل بروی مثل نسیمی شاید
دیده را هرچه که بستم نگذشت ازمن عشق
دادم افسارخودم رابه دلم باداباد
کارها داده به دستم ، نگذشت ازمن عشق
با همه عالم وآدم شده ام بیگانه
درخودم هرچه شکستم ، نگذشت ازمن عشق
خون دل می خورم وسنگ صبورم شدغم
هرچقدرازتو گذشتم ، نگذشت ازمن عشق
بسیار زیبا بود