جمعه ۲ آذر
بغض شعری از لیلا کاظمی
از دفتر دنیا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۴۲۹۶۶
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب لیلا کاظمی
|
گره خورده/بد
مشت گلویم
مسدود کرده ام
راه را
خیالت راحت
نم پس نمی دهند اشک های قسم خورده
در چاه مرگ
z.ap
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.