سه شنبه ۱۵ آبان
اولین میلاد شعری از امیر حسین رضوانی
از دفتر ترانه بارون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۴۲۸۰
بازدید : ۱۰۸۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر امیر حسین رضوانی
آخرین اشعار ناب امیر حسین رضوانی
|
چـقـد حـس غـریـبـی دارم امـروز، چقد میپیچه حرفات توی گوشم
تـوو جـشن اولـیـن مـیـلاد بی تـو،به یـاد خـاطراتـت تـیـره پـوشـم
چـقـد بی نـوره ایـن روزا نگـاهـم،نگـاهـی که هـمیـشـه بـاتـوبـوده
که تـوو تـاریـکـی دنـیـا چـراغـش،فـقـط فـانوس چـشـمـای تو بوده
چـقـد حـال عـجـیـبـی دارم امروز،هـمـش مـیـبـیـنـمـت ایـنجا کنارم
همش وهم وهمش خواب وهمش تو، همش حس میکنم دستاتو دارم
چـقــد دلـگـیـر ودرگـیـر جـنـونـم،پـر از احـسـاس شـیـریـن غـم تـو
چـــقـــد آغـــوش ســرد و بی قــرارم ، پـرٍ ازجـای خـالـی تـن تـو
چـه روزای عـجـیـبـی دارم امـسـال،کـنـارت بی تو تنهایی میـشینم
چـقـد میلاد من بی تو قـشـنگـه،تـورو تـوو قـطـره ی اشـکـم میبینم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.