سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      رنج \تنهایی\

      شعری از

      سید مصطفی رادحسینی

      از دفتر انجمن انسان های مرده نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۴۱۹۱۸
        بازدید : ۳۳۴   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید مصطفی رادحسینی

      بی حوصله که باشی و "دوستی" نداشته باشی
      بذر "عشق" کاشته باشی و "معشوقه ای" برنداشته باشی
      آخرین خوابِ تو کابوس و وحشت و قبض "جان"
      میان گله ی "گوسپندان" ، انسانِ "گرگِ انسان" ؛
      میان چنگال و دندان های تیز "ناجوانمردان" ،
      بی یار و یاور و تنها که به "خون" آغشته باشی
      شب های طولانی و دشوار که میان "غم" سرگشته باشی
      در رنج ، مصیبت ، فلاکت و در شکست خوردن ، "پیش کسوت" . . .!
      در گلویت "بغض" و اشک هایت اما نهان
      ریال ریال "رنج هایی" که می ریزند به حساب تو "ناکسان"
      روح تو واقعا پریشان ، دوستان و دشمنانت که "یکسان"
      خنجر از رو و از پشت و از هر جهت به سوی تو آگاه و ناگهان
      تو خواهی دانست که بهتر است فقط "خویشتن" را داشته باشی!
      همان بهتر که "کسی" نداشته باشی !
      آیا کسی هست که بگوید به "خداوند" زمین و آسمان
      چه رنجی می کشند "عاشقان" ؟!
      آیا کسی هست که بگوید به ایشان
      چه بد رسمی دارد این "جهان" ؟!
      "مصطفی" ننال ، که گویند این نیز بگذرد
      هر آنچه هست و نیست و هرچیزِ ناچیز و چیز نیز بگذرد
      "مصطفی" به ایشان بگوی که این همه درست ،
      ولیکن آیا خنجرِ "تیز" نیز بگذرد؟!
      .
      .
      .
      .
      سید مصطفی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0