يکشنبه ۲۷ آبان
عاشق نبود!!!!! شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۴۱۸۱۶
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
عاشق دیوانه
یا
دیوانه عاشق؟!
عاقل می شوم اگر
پای عشق در میان باشد!!
پـ ـن:تیتر روزنامه های شهر را
روزی خواهند نوشت
"عشق "
دیوانه ای را عاقل کرد!
یک کلاغ چهل کلاغ شده بود ـ
اولین کلاغی که عاشق شد
دروغ گفت!
پ ـن:
مترسکی
پاهایش را در زمین کاشت
تا کلاغ بفهمد
عشق
از ان درخت ساخت!
پ ـن:
این بار تبر از جنس مترسک شد
و کلاغ ها از جنس تبر!
خودکشی مترسک ها دیدنیستـ
بیچاره کلاغ اخر قصه ها
هیچ وقت به پایان خودش نرسید!
پـن:
حکایت عشق ما
حکایت کلاغ اخر قصه هاست
قصه ما به سر رسید
کلاغه به عشقش نر سید!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.