جمعه ۲ آذر
دچار شعری از اعظم بهارلو
از دفتر دفتر شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۴۱۴۰۲
بازدید : ۹۶۳ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب اعظم بهارلو
|
دلم حضور تو را بی قرار میخواهد
گلوی خسته بغضم هوار میخواهد
کسی به شیوه چشمش مرا انگار
به اتفاق قشنگی دچار میخواهد
دلم مسافری از جنس ناب آیینه
زلال و صاف و رها بی غبار میخواهد
تو صید شعر و غزلها نمیشوی هرگز
پلنگ زخمی شعرم شکار میخواهد
مرا ضمانت چشمت شبانه شاعر کرد
دعا به قول شما اعتبار میخواهد
شبیه دغدغه های آخر سال است
دلش گرفته زمستان بهار میخواهد
اعظم بهارلو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.