يکشنبه ۲۷ آبان
زیباترین گل هستی شعری از صوفیا جابری
از دفتر زندگی من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۴۱۰۹۸
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب صوفیا جابری
|
چشم ودست وگوش دل با عقل کارها میکنند
چشم اشک های گلگون میدهد
دل ناله های سوزناک سرمیدهد
گوش صداها میشنود
دستها آسمان نظاره میکنند
عقل به صدای دل گوش میدهد
آری ای زیباترین گل هستی
عمری است که در انتظار آمدنت هستم
جمعه ها میگذرندونمی آیی
ای بهاری ترین گل هستی
بیادگرصبرها به سر رسیده
بیاکه سراسر هستی ظلم شده
درحرم امن الهی کربلای دگرشده
بیاکه کاسه صبر همه لبریزشده
ای زیبا ترین گل هستی ای نورانی ترین ماه هستی
بیا بیا بیا
شایداین جمعه بیاید شاید
تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.