جمعه ۲ آذر
تنهایی.. شعری از ساسان نجفی(سراب)
از دفتر حرف دل.. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۴۰۲۷۲
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر ساسان نجفی(سراب)
آخرین اشعار ناب ساسان نجفی(سراب)
|
من و
سکوت و
ی استکان چای
با طعم تلخ تنهایی..
به شیرینی یادت می ارزد..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.