يکشنبه ۴ آذر
در پی تو شعری از سید محسن سیدی
از دفتر شعر بی قافیه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۴۰۲۲۲
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سید محسن سیدی
|
چشم پی طرح تو در اسمان
عقل چو گل منتظر ، باغبان
رفته ز صحرا همه لبخند تو
نای فرو مانده به دست شبان
شهر ز اشوب لبالب شده
خسته و درمانده شده پاسبان
باز بهم ریخته نقش فلک
باز دگرگون شده این کهکشان
دفتر اقبال بدست تو و
طالع حسرت زده ای برجهان
نیستی و نیست، دلی شادمان
داده دل خویش، بدست زمان
-----------------------
شعر سرودن را بلد نیستم
کاغذ سیاه می کنم
نه از سر ذوق
بلکه به اجبار
شاید در میان سیاهی کاغذ
کمی به روشنی بزند
تیرگی ذهنم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.