يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
یک کلاغ
دوکلاغ
سه کلاغ
نه انگار
روزهاست
ازمد افتاده چهل کلاغ!!
خدارحم کند وقتی که
تمام کلاغ های یک آبادی
دست به دست هم داده باشند!!
وتو
همنشین سکوت باشی
تا لذت ببرند ازآوازشان
ناشران بیکار
قصه ی دردمردم
قار
قار
قار
سمفونی کلاغ ها
چقدر تماشایی است!!
*******
آهای
آهای کلاغها
کمی آرام تر
خبرچین بدبخت
فقط هیزم کش است!!
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.