دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر زهرا قمری فتیده
آخرین اشعار ناب زهرا قمری فتیده
|
سکوت می کنم ...
همچون خداوندم ...
که هزاران سال است سکوت کرده است
و کسی از او نمی پرسد ...چرا؟؟؟!!!
سکوت می کنم...
مانند مریم...
چون زمانی که با تمام وجود ایمان زده اش...
عیسای پیامبری را در آغوشش کشید...
و قلب بیت المقدس را نشانه رفت...
سکوت می کنم همچون ذکریا...
زمانی که خدایش ...
وعده ی یحیای حکمت را به او داد...
سکوت می کنم چون یوسف ...
زمانی که برادران خطاکارش را بازشناخت
و به جای سخن گفتن...
فقط در خفا گریست...
با تمام صبرم...
سکوت می کنم...
با توسل ،به تمامِ صبری که ...
با آن... (محمد)(ص)،ازتمامِ خودش گذشت...
تا...
تا...
تا...
دنیایی را به آرامش دنیایم...نزدیک کنم...
آی هارون ِبرادری ...
بترس از روزی که...
موسای صبرم ...
از طور شکیباییش...
بر سامری نامهربانی قومت نازل شود...
دیگر خود خدا هم...
جلودار طغیانم نخواهد بود...
آآآآیییی...هارون
حواست باشد!!!
"زهرا قمری فتیده"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.