شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
شاید مرا دیگر نیابی
اینجا میان خستگی ها
شاید مرا دیگر نخواهی
فارغ از این دلبستگی ها
من روزهایم را برایت
آورده ام همرنگ گندم
نان خورده ام تنها به یادت
بیزارم از نان های مردم
دورست تصویرت برایم
عکس جدیدی هم نداری
این فاصله تکرار شد باز
وقت مدیدی هم نداری
کاش از زمانی که تو بودی
همرنگ مردم میشدم هم
یک نقطه ای بین سیاهی
در لشگری گم می شدم هم
دوری دلیل محکمی نیست
این فاصله نسبی ست بی شک
در سیم ها جریان حرف است
نام مرا حک می کند حک !
بر دار آن جسم خشن را
زنگی بزن از غصه مردم
تردید در بازی نداریم
من عاشق این برد بردم !
آن شب که من گم کرده بودم
پیراهن رنگین خود را
انگشتهایم را بریدم
عشقت قدم می زد در این جا
دیوار حاشایت بلند است
وقتی برای من نداری
حتی زمان هم سوگوارست
باید برایم گل بیاری
مثل غروب جمعه هستم
دلگیر و بی تاب و خسته
مرغ قشنگ آرزوها
کنج قفس بالش شکسته !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.