جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا قمری فتیده
آخرین اشعار ناب زهرا قمری فتیده
|
موریانه ها را دست کم نگیر...
که بی صدا تمام زندگیت را
آوار می کنند...
روی خیالت
موریانه ها را دست کم نگیر
وقتی از تمام شنبه های پیشوند دارت
پارویی ساخته ای ...
تا قایق زندگی ات را برانی...
از آخرین سه شنبه ای که با مادری ترین لهجه ات
حالش را پرسیدی!!!
یا از دوشنبه ای که دستانش را
در بی قراری دستانت گم کردی!!!
چند هزار سال می گذرد؟؟!!
شاید از این به بعد...
مجبور شوی
هروز چایت را ...
بدون لیمو بخوری!!!
موریانه ها شوخی سرشان نمی شود
مخصوصا ...
دلتنگی که مادر همه ی موریانه هاست
حتی شاید
مادر .......... ابلیس!!!
دهم آبان نود و دو
"زهرا قمری فتیده"
پی نوشت:
دلتنگی
شوخی سرش نمی شود
دلتنگی موریانه است و
من هنوز آدم نشده ام
من هنوز
چوبی ام!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.