جمعه ۲ آذر
بنفشه های شعر شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۳۸۳۵۷
بازدید : ۷۴۴ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
مینگرم قامت زیبایت را
در بلندای گیسوی تو
نرگس ها می رقصند
کوهستانی پوشیده از
بنفشه های شعر
هیاهوی دو بید مجنون
سایه چین چشمانی
خیال انگیز
شعبده ابر بهار
در بطن بیقرار تگرگ
چشمه سار سبزی چشمانت را
لبریز میکند
سرخی لبانت
ظرافت اندیشه نابی است
در ژرفنای غزلی شور انگیز
اناری ترک خورده
از شاه بیت عاشقانه ها
قله های سینه ات
آتشفشان لرزش دستانی است
از جنس واژه های عشق
تبلور حقیقتی
در عمق شاعرانگی
من اما
از سکوت برکه ای
دریافتم
چقدر بی شباهتم
به تو ....
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.