جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم صفری (ساقی)
آخرین اشعار ناب ابراهیم صفری (ساقی)
|
دلــم گـرفتـه امشب ، هـوای گــریـه داره
بعض گلـوم شکسته ، هق هق گریه داره
صدای گریه ی من سکوت شب رو بشکست
حرفـای آتشینم ، دل های سنـگ رو بشکست
آه فزون و سردم ، ریشه ی ظلـم رو خشکاند
نگاه تلخ و غمگین شاخه ی خشم رو خشکاند
جفــا و ظلـــم ظالــــم ، بریــده ایـــن امانــــم
بیــا بــرس بـه دادم ، همــواره در فغانــــم
سکـــوت سـرد پائیــز ، نـــدارد اعتبــــاری
هــر آن کــه باور کنـــد ، وجـود یـک بهاری
تلخــی ایـام هیــچ ، محنـت دوران فــــزون
وفـای یاران که پوچ ، جفــای یاران فزون
می رود ایـن روزگــار ، کـام که شیرین شود
خنـده و شـادی دگــر ، رفیــق دیـریـن شـــود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.