پنجشنبه ۲۴ آبان
قشنگ است شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۳۷۷۰۳
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۶۹
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
چون "غنچه " که از زشتی با " خار " قشنگ است
دل بستن مشکوک " من " و " یار" قشنگ است
ای کاش که " چشمان " تو بر " سینه ی تان " بود
با " پنجره " دلسنگی " دیوار " قشنگ است
فهمیده ام از " گریه ی " " برخورد " " دوتا ابر"
" اشک " " من و تو " لحظه ی " دیدار " قشنگ است
از وصلت " بی حا صل " با هم گله ای نیست..
در " بی ثمری " " سرو و سپیدار " قشنگ است
تاوان " تماشای " تو بر " ماهی سرخت "
در " تنگ بلوری " من انگار قشنگ است
" سرخی لب " و " خال لب " و " دلهره ی " ما
" خال و خط " بر پیکره ی " مار " قشنگ است
رسوایی هر غنچه " گذرهای " نسیم است
ننگی به دلم " بگذر " و بگذار....قشنگ است
این " گریه ی پنهانی " بی ناله و بی اشک
ای بغض مرا..................مرد نگهدار....... ..قشنگ است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.