جمعه ۲ آذر
آغوش وحشت شعری از محسن افشار نادری
از دفتر ناگفته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۳۷۶۱۱
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۹۴
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
اشکی چکید امشب
فریاد نفرتی
به وسعت ِ سکوت
*گناه ما همه نگفتن بود*
کاش میدانست
کیفر کدامین گناه بود
جسم کودکیش
تن لرزان او
گرم کدامین
آغوش ِ وحشت است
تیغ پلیدی
که اینچنین
بند بند ِ وجودش
مچاله میکند
*گناه ما همه نگفتن است*
اشکی چکید امشب
بغض ِ ناتوان ِ سینه اش
بر خاک نسشت
خدای را
نه از درون بریده دید
نه از برون به چشم
*گناه ما همه ندیدن است*
نهال خشکیده را
سر به آسمان ِ دعا
نخواهد بود......
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.