جمعه ۲ آذر
\\\\\ براي سنگ قبرم \\\\\ و \\\\\ سواد عشق \\\\\ شعری از جلال کوشا
از دفتر تلخون نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۳۷۶۰
بازدید : ۱۰۸۶ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب جلال کوشا
|
برای سنگ قبرم
حالا که به حضورم آمدی تو
چون بر سر گورم آمدی تو
یادی تو ز شمع سوخته ای کن
یادی ز دل افروخته ای کن
یادی تو ز شمع مرده ای کن
یادی ز دل زخم خورده ای کن
چون رفته ویک آه نگفته
پروانه ای در برش نخفته
هر درد دلی به دل نهان کرد
از خوبی و عشق فقط بیان کرد
چون سوخت و نورعشق عیان کرد
با نور خود روشن این جهان کرد
شمعی شد و سوخت به پای نورش
فرش زیر پا هم گشته گورش
آکنده ز مهر و عشق چو بودم
در روز تولدم سرودم
21:45
1/4/87
کوشا
***************
\" سواد عشق \"
لطفا به لينك ذيل مراجعه فرمائيد
http://kosha-jalal.blogfa.com/post-80.aspx
با سلام خدمت همه ي دوستان
بنده درخصوص محدوديت حضورم ، در مطلب قبلي اشاره اي كردم
كه به هيچ عنوان اين محدوديت به سايت شعر ناب ارتباطي ندارد و اين محدوديت از طرف خودم مي باشد . بنا براين اگر سوء تفاهمي شده است بنده عذر خواهي ميكنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.