جمعه ۱۱ آبان
الهی الهی بگو او بیاید بگو تاکه آن یارمه رو بیاید شعری از سیدعلمدارابوطالبی نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۳۷۵۳۹
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر سیدعلمدارابوطالبی نژاد
آخرین اشعار ناب سیدعلمدارابوطالبی نژاد
|
الهی الهی بگو او بیاید
بگو تاکه آن یارمه رو بیاید
بگوجمعه شد روزمیعاد آمد
بگوبر لبش وردهوهو بیاید
همه ساحران جمع دراین زمانه
بگو موسی این عصرجادوبیاید
بگو دلبریها کند با دل ما
شبی بااشارات ابروبیاید
نقاب افکندیک طرف ریزدآن مه
به دوش آبشاران گیسو بیاید
دل شیعه سرمست ازیازده جام
بگو ساقی احمدی خوبیاید
به باغ دل عاشقان این بهاران
بگو تاکه آن نرگسی بو بیاید
*
بهاراست مامنتظرتابه اذنت
به دشت دل شیعه آهوبیاید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.