يکشنبه ۲۷ آبان
دل شکسته شعری از زینب نیکخواه
از دفتر تنهایی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۳۷۴۵۳
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب زینب نیکخواه
|
تو دیگه ترانه هامو دوس نداری
غیر مستقیم بهم میگی دوسم نداری
چرا خیره شدی به دستام
خوشت میاد لرزش و ببینی تو صدام
تو رو که دیدم میپری با دیگری
صدام در نیومد بازم گفتم بمون یه وقت نری
ببین صورتمو ببین لبامو جلوی تو میخنده
کاش بدونی هر نگاهت به نفسم بنده
تو رو خدا من که باهات مهربونم
هر روز جلوی تو میام و برای تو میمونم
همه گلا رو تموم کردم ریختم زیر پات
قلبم و به جای گل هدیه فرستادم برات
حالا که لایق عشقت نیستم برات
بی وفا چرا بازیم میدی با اون نگات
کاش من جای تو بودم دلم و عاشق نمیکردم
کاش تو رو اون لحظه که می خندیدی نگاهت نمیکردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.