يکشنبه ۲۷ آبان
فروصوت شعری از محمد شیخ الدینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۳۷۳۴۳
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی
|
تکرار...تکرار...تکرار
یک روتین کشنده ی اختیاری
مثل افتادن عمدی در مرداب و دست و پا زدن
یک نوع خودکشی صحنه سازی شده
روز خوابیم را میگویم
و شب خیالی هایم را
جالب انگیزترین اتفاق زندگیم:
تنها دوستم آقا رضا صاحاب سوپری محله مان است ک آنم برای فروش اجناس بی تاریخش مرا میخواهد
در روئیا دیدم بالاخره می آید
کسی ک سر ندارد اما نمیمیرد
و با دستانی ک خون از آنها میچکد
بازی گرگ و میش را رو بازی میکند و میش باز هم زندگی میکند..تکرار...تکرار...تکرار
فرشته ها در فکر شورش اند
من این را میدانم
میدانم ک قلب خدا سخت خواهد شکست
و تختش را...
او خواهد آمد همچو ما ک میرویم
شاید نوه زاده ی آقا رضا روزی خدا را ببیند
کوشه ی پارکی خلوت
سیگاری کنج لبانش دود آلود
دفتری روی پایش
با خودکار شروع کند ب نوشتن شعرهایی ک میخوانیم..مینویسم..میسوزانیم...
تکرار...تکرار...روتینه کشنده ی کلمه ایست ک ما را انستنشاق میکند
محمد
7خرداد1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.