جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
آخرین اشعار ناب حامد اکبری ولاشدی ( حانا )
|
چه راحت گذشتی و رفتی
چه راحت تو رفتی، گذشتی
منم چشم به راه تو موندم
شروع شد چه روزای سختی
من و تو چقد ساده بودیم
چه زود دل به هم داده بودیم
خدا خواست ، دو تامون نخواستیم
نگو قسمت هم نبودیم
بدون ، عشق من پاک پاک بود و صاف
واسه من دروغای تازه نباف
نخواستی بمونی ، می خواستی بری
دروغه تو عشقت ، نزن دیگه لاف
هوا خوب بود و هوا آفتاب
تو رفتی و برگشت تو شد سراب
هوا باد و ابری و بارونی شد
تو دیدی هوا بدجوری شد خراب
بیا و عزیزم منو رد نکن
بیا و به دنیای من بد نکن
بیا تا که این فاصله کم بشه
بیا و غمم رو تو بی حد نکن
بیا که تموم وجودم شکست
بیا که بدونم هنوزم یکی هست
کجایی ؟ کجایی؟ کجایی ؟
بیا که نفس گیره بن بست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.