دوشنبه ۵ آذر
بازی وصل..... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۳۶۸۶۳
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
کار دیوانه اگر زود به صحرا بکشد
اول قصه ی یوسف به یهودا بکشد
عاشقی بازی طفلی ست که از بخت بدش....
آخرین قسمت بازی به زلیخا بکشد
ما که رفتیم و شما مانده و چشمان پدر
یک نفر نقشه ی پیراهن ما را بکشد
حاصل تهمت بر باکره ها شیرین است....
مثل رسوایی مریم که به عیسی بکشد
دست از " نیمه ی زلفت " بکشم سوی " رخت "
تا که این " نیمه شبم " زود به " فردا " بکشد
" لی " زنانیم و تو هم " لی " بزن ای "لیلی" من
تا که پایان من و عشق به " لیلا " بکشد
بازی ام دادی و رفتی و نمی دانستی
آخر بازی ما هم به همین جا بکشد
مثل سهرابم و دل خسته از این خاک غریب....
یک نفر قایق مان را ...... لب دریا بکشد
" طول گیسوی " تو را دیدم و با خود گفتم......
...شاید این قصه ی ما هم به " درازا " بکشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.