جمعه ۲ آذر
آی دریا آب بی تزویر را... شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۰:۴۰ شماره ثبت ۳۶۸۵۵
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۱۱۵
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
آی دریا! آب بی تزویر را بازی مده
دیگر ای قبضه! لب شمشیر را بازی مده
با تو وقتی آینه از راستی دم می زند
رنگ و روغن کم کن و تصویر را بازی مده
چشمه ای بر آتش جنگی بپاش و مثل باد
این سو و آن سو مدو تاثیر را بازی مده
ای قلم! بسیار دست فتنه می آید به پیش
عاقلی کن واژه ای تحریر را بازی مده
شاید این نقش محقر بر من و تو بهتر است
صحنه را بر هم مزن تقدیر را بازی مده.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.