جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر سوم: یا دیار
نام ترانه: سرتو بزار رو شونه هام
پیشکش به:
ترانه سرا: حسن بذرگری (آیین)94/2/16-♫♫♫
آهنگ ساز:
خواننده:
توضیحات:سرایش94/2/16- بدیه- ناتمام- پیشکش- استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد
**
سرتو بزار رو شونه هام♫♫♫
گریه بکن با گریه هام♫♫♫
شاید دلت آروم بشه♫♫♫
از گریه ات با گریه هام♫♫♫
**
سرتو بزار رو شونه هام♫♫♫
آرام بگیر با گریه هام♫♫♫
آرام بگیر آروم من♫♫♫
آرم بگیر با غزل ام♫♫♫
**
سرتو بگیر رو شونه هام♫♫♫
دست تو بگیر توی دست ام♫♫♫
شاید دلت سبک بشه♫♫♫
اندکی با گریه هام♫♫♫
**
سرتو بگیر روشونه هام♫♫♫
اشک بریز روگونه هام♫♫♫
خیس نما صورت مو♫♫♫
جاری نما تو اشک هام♫♫♫
**
سرتو بزار رو زنوهام♫♫♫
تاکه نوازشت کنم♫♫♫
دست بکشم به گیسوهات♫♫♫
شاید که آروم مت کنم♫♫♫
**
سرتو بزار رو شونه هام♫♫♫
گریه نما با گریه هام♫♫♫
آرام بگو درد و غم ات♫♫♫
تا بخونم من مرثیه هام♫♫♫
**
سرتو بذار رو زانوهام♫♫♫
اشک بریز رو گونه هام ♫♫♫
تا من که لیست بزنم♫♫♫
چون بره ای تو قصه هام♫♫♫
**
حسن بذرگری (آیین)94/2/16
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.