يکشنبه ۲۷ آبان
کاسه اشکنکها شعری از شرمینه بهاروند
از دفتر دخترها هنوز... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۳۶۴۸۴
بازدید : ۱۵۱۲ | نظرات : ۱۱۶
|
آخرین اشعار ناب شرمینه بهاروند
|
دلم راکه می شکنند
به شعرمی روم
اگرشعرهم
بشکند
کجابروم ؟
_______________________
چطوردوام می اوری
پرنده ی آزاد
اینجا پراست از
دامها
و
قفسها
و
هرچه دوست نداری
_________________
روز ت که تلخ باشد
شبت چطورمی گذرد
دل شکسته ی من ؟
___________________________
پروازت راکه می بینند
پرهایت رامی چینند
اما
باآوازت چه میکنند
قناری غمگین من ؟
_____________________
دیگرچقدربایدآزمون بدهی
سنگ صبورمن
صبرعیوب داری
یا
عمربی پایان ؟
_________________________
به تاریخ همه ی دلتنگیها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.