يکشنبه ۴ آذر
روزای تکراری شعری از میثاق بهنامی
از دفتر خمیازه نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ۲۰:۴۴ شماره ثبت ۳۵۷۲۷
بازدید : ۸۰۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
هی پشتِ هم روزایِ تکراری
شبها و بیخوابی اجباری
یک عالمه درد و گرفتاری
از هفت روز هفته بیزارم ...
.
این زندگی تلخِ نکبت بار
مُردن تویِ هر ثانیه صد بار
رو این همه تکرارِ با اجبار
من اسمِ تقدیرو نمیزارم
نالیدن از دردایِ بی درمون
شب پزسه ها توو نم نم بارون
این زندگیِ بی سر و سامون ...
پـُک میزنم محکم به سیگارم
غیر از سیاهی هیچ رنگی نیست
این زندگی چیزِ قشنگی نیست
توو ماه هم عکس پلنگی نیست
ای مرگ ...!خیلی دوستت دارم
این شعر بد... تمومِ دنیا بد !
هی باید و هی کاش و هی شاید !
شاید درستش اینه که باید...
از شاعری هم دست بردارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.