گفته ها داره دلم از نا گفته ها
درد ها داره دلم از نا گفته ها
خلاصی ندارم از تهمتها
نبودت بریزم دور رنجها
♫♫♫
چه کاری کرد، باخودمون
با رفتنت خراب کردی اسمون
ابی و شفاف بود اسمون
سیاه کردی رویمون
♫♫♫
عشق قشنگ مون مهربون
شد افیونی به جونمون
شانه هایت بود تکیه گاه من
اغوشت نیس دیگه گرمابخش من
♫♫♫
توی این دنیای هزار رنگ
انتخاب تو چی بود از این ننگ
همیشه منتظر بودم این زنگ
بگیرمت به اغوشم تنگِ تنگ
♫♫♫
هنوزم مونده توگوشم دوستت دارم
دوستت دارم هایی که نمی بینم
تو ذهنم صدات، خنده هاتو می شنوم
می دونم دویاره تپش قلبتو می شنوم
♫♫♫
افتاب بودی خونمونو
رفتی و دور کردی اشتی رو
وقتی تازه می بینم عشقمو
قشنگ می بینم ایندمو
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.