دوشنبه ۵ آذر
طرّه گیسو شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۳۵۴۷۵
بازدید : ۹۰۹ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
در سر هوس طرهّ گیسوی تودارم
پیوسته نظر بر لب جادوی تو دارم
این تار تو مستانه به چنگی است
این پنجه به افسانه بازوی تودارم
گیسو چو به صحرا فکنی ناز نمایی
مستانه ترم لب به لب کوی تودارم
آشفته دلان در هوس حور وقصورند
من خامه ی بازار فریبای تودارم
عمری است به بازار رقیبان توبا شم
مشغول به جمشیدی وآن گوی تودارم
درخام سرم رقص قلم رفت ،عجب نیست
آری به دلم مشکه ی آهوی تودارم
گرقصد نمایی زسر ات عین نمایی
فرمای که این مشک ختن سوی تودارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.