جمعه ۲ آذر
دختر لر.. شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۳۵۰۶۰
بازدید : ۴۰۵۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
یار مو خرمایی ام چون میل کرمان می کند
نرخ خرمای "بمی ها" را چه ارزان می کند
امشب از سمنان اگر با خنده هایش بگذرد...
پسته های دامغانی را چه خندان می کند
باد وقتی می وزد سمت شمال زلف او
لشگر چنگیز را عزم خراسان می کند
بین اسراییل و لبنان کشمکش هایی به پاست
"سینه" را وقتی "بلندی های جولان " می کند
چین اگر از جنس گیسوی تو گردد با خبر
تارو پود فرشی از تقلید کاشان می کند
دختر لر با دو چشمان سیاهش عاقبت
سرمه را سوغاتی خاک لرستان می کند
عاقبت غمنامه ی چشم سیاست باز او...
ناصر الدین شاه را معتاد قلیان می کند
بعد از آن بوسیدن لب ها و...ترک بندگی
مادر از لبهای تو تفسیر شیطان می کند
کار یک عمر پیمبر را میان مردمش
عشق قومش را به لبخندی مسلمان می کند
متروی عشق است و من *فرهنگسرا"و تو"کرج"
عاقبت ما را جدا " پیچ شمیران " می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.