جمعه ۲ آذر
بهانه ای هست شعری از عباس بر آبادی
از دفتر رویش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۰۴:۱۹ شماره ثبت ۳۴۹۹
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب عباس بر آبادی
|
دلتنگ می شوم به همین سادگی وقتی گلی تازه چیده شده بی ریشه روی میز می میرد
راست می گویم اگر میگویم آرامش ساحل را باور دارم و توفان زده دریا را هم ،دوستم
ایمان دارم اگر بوی خدا را لای دستهایی مادرم زیر چین و چروک پیشانی پدرم دور از مسجد می جویم
باور دارم صدایی را که انگار از دوردستها با من است می اید به پاسخ سوالهایم که از کودکیم به جا است
باد هم گلها را پر پر می کند هم دانه هایشان را بارور
همیشه بهانه ای هست برای دوست داشتن اگر بی بهانه نشود دوست داشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.