يکشنبه ۲۰ آبان
خـــــونِ شــــــــهید شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۳۴۶۹۴
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
برای شهادت سردارالله دادی وتقوی به دستِ صهیونیستها:
ای جـانِ مــن اشـکم روان
ازبهـــــرِآن ســـروِ چمــــان
شـدکشــــته یِ راهِ خـــدا
درگوشه ای ازاین جهــــان
غرقِ به خــــون آن نازنیــن
باتیــــــــــرِآن اهـریمنــــــان
مظلــــوم بــــود وبیگنــــــاه
کم شــــــدزِجمعِ دوستــان
دشــمن چنـــان کفتـــــارها
درگوشـه ای گشـته نهـــان
تاحمــــله وَر گـــــردد به مـا
هنــــگامِ ظلمت درشبــــان
نامــــردمی هــــا،تــابه کی
ازپشتِ سَـــرخنجـــرکشـان
یکبــاره گـــــــرددعنقــــریب
این لکه یِ ننــــگِ جهـــــان
بایـــــــــــاریِ پـــــــــروردگار
محـــواز زمیـــن وآسمـــــان
آیدفــــــــرو،نیــــــرویمـــــان
چــون صاعقه بردشمنـــــان
اینگونه ایـــــران،خـــــواب را
می گیــــردازچشمانشـــان
باتکیه برخـــــــونِ شهیـــــد
درهـــــرمکان وهــر زمـــــان
یک انتقــــــــامِ ســـــخت را
گیـــــــــرد،ازآن نابخــــــردان
بهــــــرِقصــاصِ هــــرنفـــــر
ازبیـــــنِ این رزمنــــــــدگان
ده هــا نفـــــــــررا میـــزنیم
ازجمـــــــعِ اســـــــرائیلیـان
مـــــا،ملتی پُــــرقـــــدرتیم
ازتیـــــــــــره یِ آزادگــــــان
کــــوبیم برفـــــرقِ همـــــه
وهــــــــابی وصهیـونیـــــان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.