امشب ستاره بارونه
یار، یارم مهمونه
همه جا معطر، یار، یارم مهمونه
این همه ساز و اواز یارم مهمونه
می خوام با تو بخونم ترانه ، بگم یارم مهمونه
این شمع ها را روشن کنم
تو نورش نگاهش کنم ، بگم چقد می خوامش
بفهمه من هم شمعم ، هم پروانه
پروانه وار بگردم و برقصم
دستش بگیرم ببرمش تو آرزوهام
کنار بزنم ابرها
بریزم همه عشقو به پاش بگم دوستش دارم
بگم این دنیا وفا نداره
بدون تو صفا نداره
این خونه وقتی تو هستی شاده
وقتی تو نیستی همه تاره ، تاره
می خوام با تو اسمونا نگاه کنم
دست در دست تو برقصم
بگم یارم مهمونه ،دل دارم مهمونه
این همه جواهر اگر تو نباشی من نگینی ندارم ، نگینی ندارم
این خونه اگر نوری داره
توئی همه عشقم ویارم بی تو من عشقی ندارم
پایبند هر عهدی هستم ، با تو هستم
اگر هستم با تو هستم ، دستت را بده در دستم
پایبند هر عهدی هستم ، با تو هستم
اگر هستم با تو هستم ، دستت را بده در دستم
امشب ستاره بارونه
یار، یارم مهمونه
همه جا معطر، یار یارم مهمونه
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.