يکشنبه ۴ آذر
درمان شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۳۴۴۶۰
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
بگذار ، از یک بغض و یک تکـــرار بنویسم
از اشک ... روی دسته ی گیتار بنویسم
دلتنگی ام امروز ، یک سالش شده بگذار
از روزها و ... حسرت دیـــدار بنویسم
بگذار حالا که نفس گرم است ، بنشینم
از آاااااااه های خسته و کشدار بنویسم
بی پرده بنویسم پریشانم ، دلم تنگ است
حتی اگر آن را همین یکبار ، ... بنویسم
کاغذ نباید تر شود ! ... خوب است دردم را
بر شانه های خســته ی دیــوار بنویسم
غیر از نوشتن ، هیچ درمانی برایم نیست
بانوی مهتابی ، ... فــقط بــگذار بنویسم !
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.