يکشنبه ۴ آذر
حیف شد ! شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۳۴۱۵۳
بازدید : ۱۰۸۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
ای که دنیا بی تو ، هرشب می شود دشوارتر
از تو بیزارم ! ولی ... از زندگی بیزارتر
بعد از این حتی غزل با من غریبی می کند
احتمالا مدتی را ، می شوم کم کارتر
قرص هایم ، باعث تسکین اعصابم که هیچ !
می کند این قرص ها ، آخر مرا بیمارتر
قلب تـنگت بیش از این جایی برای من نداشت
صبر کن ! شاید که پیدا شد ، دلی جادارتر
سرو بودم ، چون که از چشم تو افتادم ، دریغ
کاج باید می شدم ، ... وقتی شدم پربارتر
حیف شد بانو ! که پیش از این تو را نشناختم
دلبــر مـه پیـــکرـ ، از اژدهــا خونخوارتر
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.