يکشنبه ۴ آذر
شاعر شهر خاموش شعری از میثاق بهنامی
از دفتر حرف بی حساب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۳۳۲۱۵
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
مغز مسیحو اینجا یه بی پدر خورده بود
اونکه تووو عمرش فقط لاشه ی خر خورده بود
جمجمه شو چلوندو دفتر شعرش افتاد
یه قطره خون خدا پای اثر خورده بود
گندیده بود غزلهاش شاعر شهر خاموش
تاریخ زیر شعراش عصر حجر خورده بود
گس شده بود زبونش یکدفعه عقش گرفت
از خودشو و زمونه بدجوری سر خورده بود
توووو جنگ تن به تن با مزحکه ی ی زندگی
سیصد و شصتو پنج تا فن کمر خورده بود
این کار آخرش بود شعراشو سگ خورش کرد
اوون که تووو عمرش فقط لاشه ی خر خورده بود :4:
پ ن: چدیست در جامعه ی مجازی میبینم بدون ترس اشعار شاعران را به نام خود مینویسند...و این باعث بی رغبتی شاعر از فعالیت در جامعه ی مجازی میشود .
پ ن2: زبان شعر طنزآلود است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.