جمعه ۲ آذر
تا کجا باید تحمل کرد این دیوانه را شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۳۳۱۵۰
بازدید : ۶۸۲ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
تا کجا باید تحمل کرد این دیوانه را
سوز آتش می کند خاکستر این پروانه را
گفتمش شاید برم میخانه تا آدم شود
ای دریغا آتشی دیگر شد آن پیمانه را
از آزل در من نهادند تا که در آتش کشد
این من و این خلوت و این گوشه ی میخانه را
روزگار ما به پای آنچه می گویم گذشت
داخلش خود را بسوزد خارجش بیگانه را
شمع بودم شعله گشتم عاقبت خاکسترم
از شب افروزی ندیدم دلبر جانانه را
-----------------------
شب افروز 3/6/93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.