يکشنبه ۴ آذر
یاوه! شعری از میثاق بهنامی
از دفتر خمیازه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۳۳۰۸۱
بازدید : ۶۵۲ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
در ذهن من هم یاوه ها بالا گرفته
حتی غزل ها فرم نیما را گرفته
این شعر های ناتمام پشت دفتر
این صفرهای پشت یک معنا گرفته
دیگر نیازی به عبور رهگذر نیست
وقتی که عصیان تو با من پا گرفته
در روزنامه تسلیت ؟ نه ! وقتی از قبل
شعری برای تو _فقط تو_ جا گرفته
آن خانه ی متروک را در خواب دیدم
که دیو شب آن را شبی از ما گرفته
افسانه ی تلخی است اما باورش کن
اینجا خدا هم از خودش امضا گرفته!
این موج ها قربانی قهر خدایند...
این هدیه را معشوق من دریا گرفته
نا آشنا ! ایمان بیاور این غزل را...!
وقتی که جای عشق را رویا گرفته !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.