يکشنبه ۲۷ آبان
یلدا شعری از رضا نظری
از دفتر شعرهای کوتاه نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ۲۰:۲۶ شماره ثبت ۳۲۸۲۹
بازدید : ۹۵۱ | نظرات : ۱۳۴
|
|
گوش کن نغمه های باران را
در شب ِ دیر پای ِ میرنده
کوه ها را نگاه کن آمد
آن کهن، آفتاب ِ رخشنده
..............................
همین چند شب پیش! نصفه شبی!
تقدیم به عزیزان ناب...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.