جمعه ۲۵ آبان
من شاعر مرده..! شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ۰۲:۳۵ شماره ثبت ۳۲۴۶۷
بازدید : ۶۷۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
من شاعر/مردهِ/که دلش/خیلی گرفته/اخ شکستهِ/با یه احساس..!/ولی مرده/میشنه/ سه کنج خونه/موهاشم هر روزم میریزه/مثل یک شعر سفیده/تر تازه/غصه هاش/ادامه داره...
کی میشه/بارون بباره؟!/ بی قرارم/دل صافُ/هدیه دادم..!/پاک ساده/ولی حالا/هی میگیره/بی قراره/طفلکی/حفره داره/اخه تیره/تیر عشق/اخ چه دردا که نداره/باز باید بارون بباره...!
یار ظالم/پاک..!/خائن/من اسیرم/مثل جمعه/دلگیرم/وقتش ک یاد بگیرم/ولی زشته/اون بهشته/ک قشنگه/باید ارامش بگیرم/برترینم/مث یارم/مثل عشقم/تا ابد عاشق میمونم/...
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.